הבלוג שלנו

טופים מבית Tavi המותג האמריקאי שאת חייבת להכיר

טופים

טופים של Tavi – חלק בלתי נפרד מאימון מושלם

טופים הפכו לחלק משמעותי מקולקציות בגדי האימון לנשים, טופ למעשה הוא פריט הלבוש לחלקו העליון של הגוף ומכאן גם שמו TOP.

המוטו שלנו הוא שבגד זה חלק מחוויית האמון, בדים קלים ונושמים בשילוב משמעותי של כותנה אורגנית, עמידות מושלמת לאורך זמן, אחיזה ותמיכה לצד אלסטיות. המעטפת המושלמת למקסימום ביצועים בחדר הכושר, בריצה בטבע, רכיבה על אופניים או כל פעילות אתלטית אחרת.

טופים זמינים כיום במגוון עיצובים וסגנונות, אורך שרוולים משתנה מארוך ועד לרמת גופייה, בדים טכנולוגיים ואקטיביים – בבחירת הטופ שלך לאיכויות הכוללות של הבגד יש השפעה ישירה על איכות וקצב האימון שלך.

הלבשת ספורט איכותית עושה את שלה לאורך האימון אך מורגשת בעיקר בסופו כאשר אנחנו עייפים, השרירים כואבים, הזיעה עוטפת אותנו אך ההרגשה הכללית מצוינת וחיונית. איך זה קורה?

הנה הטיפים שלנו לבחירה מושלמת של טופים לאימון:

  • הנוחות שלך לפני הכל – בחרי ביגוד ובעיקר טופים שמאפשרים לך תנועה קלילה, טבעית וחופשית

  • בחרי בטופים מבד נושם ואיכותי – בדי המותג Tavi נוצרים מכותנה אורגנית בעלת תקן איכות מחמיר

  • עולם אופנת הספורט מתקדם – קני לבוש המיוצר מבדים מעולים בטכנולוגיות מתקדמות

  • למחירים יש בהחלט השפעה על הבחירה שלך אבל קחי בחשבון שבגד טוב ואיכותי ילווה אותך לזמן רב יותר בסטנדרטים הגבוהים ביותר

  • עיצוב ונראות – בגד הופך להיות חלק ממך די מהר, לכי על העיצוב והנראות שעושים לך טוב

ביגוד ספורט לנשים הוא חלק מתעשייה המגלגלת מיליארדים בשנה, זהו תהליך שנוצר עם השנים וגדל בקצב מסחרר בעיקר מההבנה של המותגים המובילים שביגוד ספורטיבי איכותי משפיע באופן עוצמתי על הגוף והנפש. בגד טוב הוא חלק מההעצמה של ענפי ופעילויות הספורט השונות ושל תחושת ההישגיות ופריצת הגבולות. ב-Tavi יוצרים ביגוד ספורט וכמובן גם טופים עם נראות וצבעוניות, קולקציות שנוצרות ממחקרים, אופנות וטרנדים שעושים הרגשה נפלאה לנשים בכל רחבי הגלובוס וכמובן גם בישראל.

ביגוד ספורט טוב – מונע פציעות!

פציעות ספורט מתקשרות לרוב ישר לאזור הרגליים לכן גם מתאמנים משקיעים המון בנעלי ספורט טובות ובצדק. מסתבר שלבגדי ספורט טובים יש חלק משמעותי באחיזה השריר, בידוד טמפרטורת הגוף בעיקר בחורף אך גם למתאמנים תחת מזגנים, לכן לטופים ששומרים על חלק הגוף העליון חשיבות מרכזית באיכויות האימון ושמירה על הגוף.

קולקציית ספורט שהיא סוג של סוס עבודה

אחד הדברים המשמחים שאנחנו אוהבים לראות וגם לשמוע זה חוויות שקשורות לעמידות המוצרים שלנו. על המדפים בחנויות הספורט והכושר ניתן למצוא טופים ובגדי ספורט ברמות איכות שונות המכתיבות את עמידות המוצר במבחני הזמן. טופים של Tavi יעמדו באימוני הקשים ביותר, בכל מזג אוויר ויצאו יפים במראה חדש ממכונת הכביסה. כשמודבר במותג אמריקאי בסדר גודל כזה את יכולה להיות בטוחה שהוא עבר את הקפדנות של מליוני נשים בארה”ב ובעולם.

לא הזול על המדף אבל חסכוני במבחן הזמן

איך אומרים הזול הוא היקר? וזה נכון גם באופנת ספורט. כאשר בוחרים בבדי איכות המיוצרים רק מחומרים מעולים ומשקיעים מיליוני דולרים במחקר ופיתוח אי אפשר להיות המוצר הזול על המדף, לאיכויות יש מחיר. מוצרים זולים לא יעמדו בעשירית מהסטנדרטים של מוצר פרימיום.

איפה זה בא לידי ביטוי בחיים? מספר סטים לאימון של Tavi יכולים ללוות אותך לשנים רבות ולהראות מצוין!

באותה נשימה על ענייני מחירים – חשוב לנו כיבואן רשמי לתת לך תמיד את האופציה לבחור את הטוב ביותר. הצטרפי אל מועדון הלקוחות שלנו, התעדכני במבצעים וימי מכירות מיוחדים ותהני ממותג על כמו Tavi