הבלוג שלנו

בד tencel – משנה את כללי המשחק

בגדי יוגה

בעולם שבו האופנה והטקסטיל תמיד בתנועה, נראה שכולם מחפשים את החידוש הבא שיעשה את ההבדל. המודעות הגוברת לצורך בקיימות ובחירות צרכניות מוסריות הביאה רבים לחפש חלופות גם בתחום האופנה. אחת הבחירות הפופולריות ביותר בהם משתמשים יצרנים רבים היא בד טנסל (Lyocell), חומר חדשני ומהפכני המציע פתרון אידיאלי לאנשים המעוניינים באופנה נוחה, יפה וידידותית לסביבה. מאמר זה יסקור את יתרונותיו של הבד ויעסוק בשימושים השונים שלו בעולם הספורט.

היתרונות של בד Tencel

אם אתם מחפשים בד רך, נושם וידידותי לסביבה, הגיע הזמן להכיר את בד טנסל (תרגום: lyocell).

ליוסל או טנסל, הוא בד שעשוי מסיבים של עצי אקליפטוס. הנה מספר סיבות לכך שהשימוש בבד זה הולך וגובר:

  • רכות – טנסל ידוע בתחושת רכות, הודות לחומר הטבעי ממנו הוא עשוי ותהליכי הייצור הייחודיים. הוא מספק תחושה נעימה על העור, מה שהופך אותו למושלם לבגדי יום יום, פיג’מות ובגדי ספורט.
  • פונקציונליות – הבד מאפשר זרימת אוויר מעולה ובכך מסייע לשמור על טמפרטורת גוף נעימה. לטנסל יש יכולת מדהימה לספוג לחות, מה שהופך אותו למושלם ליום עמוס או סתם ליום חם במיוחד. תוכלו לשכוח מהרגשת הדביקות הזו שמלווה לפעמים בגדים אחרים.
  • עמידות – למרות הרכות שלו, טנסל בד חזק ועמיד במיוחד, גם לאחר מספר רב של כביסות. הוא מתייבש מהר וכמעט לא מתקמט, כך שהוא מושלם לנסיעות ולשימוש יומיומי.
  • היפואלרגני – טנסל הוא בד נהדר לאנשים שסובלים מעור רגיש, מאחר והוא לא מגרה את העור ומאפשר לכם ליהנות מנוחות מקסימלית במהלך האימון.
  • ידידותי לסביבה – בעולם של היום, ישנה מחויבות הולכת וגדלה לאיכות הסביבה. לכן, תשמחו לגלות שבד טנסל מיוצר בתהליך ירוק ובר קיימא, תוך שימוש מועט במים ובכימיקלים. העצים המשמשים לייצורו גדלים בחוות מנוהלות, תוך שמירה על יערות הגשם.

בד טנסל בעולם הספורט

בד הטנסל הופך להיות פופולרי יותר ויותר בעולם הספורט, בזכות היתרונות המשמעותיים שהוא מציע. הנה מספר שימושים לבד הטנסל בעולם הספורט:

  • בגדי ריצה – טנסל מושלם לבגדי ריצה מכיוון שהוא בד נושם וסופג זיעה. הרכות המיוחדת של הבד מונעת גם חיכוך וגרד, תופעות נפוצות במהלך פעילות אינטנסיבית.
  • ביגוד יוגה ופילאטיס – בגלל הרכות והנוחות שלו, טנסל הוא בחירה אידיאלית גם לבגדי יוגה ופילאטיס. הוא מאפשר חופש תנועה מלא ולא מגביל את הספורטאים בזמן מאמץ או תנוחות מורכבות.
  • חליפות ספורט – חליפות ספורט שעשויות מבד טנסל מספקות פתרון מעולה למי שמחפש חליפה אחת שתתאים למגוון פעילויות ספורט. העמידות של הבד מבטיחה שהחליפה תשמור על המראה והאיכות שלה לאורך זמן.
  • לבוש אופנתי לפני ואחרי האימון – ישנם פריטי לבוש רבים עשויים טנסל, המחברים בין חדר הכושר לחיי היומיום. הביגוד מתאים לספורטאים שמחפשים להיראות טוב לפני ואחרי האימון.
  • אביזרי ספורט – מעבר לביגוד, טנסל שימושי גם בייצור של אביזרי ספורט כמו רצועות ראש, מגבות ועוד, בזכות היכולת שלו לספוג לחות ולהתייבש מהר מאוד.

שאלות נפוצות

האם בד הטנסל מתאים לכל סוגי הספורט? בזכות התכונות הייחודיות שלו כמו רכות, נשימה וספיגת לחות, בד טנסל הוא בחירה מצוינת למגוון רחב של סוגי ספורט כמו יוגה, פילאטיס, ריצה, ואימוני חדר כושר.

האם בד הטנסל מגן מפני קרני UV? כן, בד טנסל יכול להגן מפני קרני UV עד גורם הגנה (UPF) של 50+. מובן כי רמת ההגנה משתנה בהתאם לגורמים שונים, כמו צבע הבד, העובי שלו וסוג האריגה.

האם בגדי ספורט מטנסל דורשים תחזוקה מיוחדת? בגדי ספורט עשויים מטנסל אינם דורשים הוראות כביסה שונות משמעותית מבגדי ספורט מבדים אחרים. יחד עם זאת, זכרו כי טנסל הוא בד עדין, לכן יש לכבס ולייבש אותו בעדינות.

בעולם שבו התשוקה לאופנה נפגשת עם הצורך בשמירה על כדור הארץ, טנסל הוא לא פחות ממהפכה ירוקה בתחום הטקסטיל. בין אם אתם עושים אימון יוגה, ריצה או כל ספורט אחר, בגדי טנסל הם השותפים המושלמים לאימון שלכם. זה לא רק בגד, זו השדרוג הבא לחווית הספורט שלכם! אם אתם מחפשים בגדי ספורט איכותיים, הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-FiB Trade תוכלו למצוא ביגוד ואביזרי ספורט מהמותגים המובילים בארה”ב – Tavi, Toesox, Vooray ועוד. חליפות ספורט, טייצים, טופים, גרביים ועוד מגוון פריטים יאפשרו לכם להרגיש בנוח בכל פעילות. לרכישת הפריטים, היכנסו עוד היום לאתר המקוון והנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 04-8133300, 052-7474782 או במייל [email protected] . לפרטים נוספים לחצו כאן.